Fillers

Fillers injecteren is een cosmetische behandeling die geen operatie behoeft maar grote resultaten kan bereiken.

De filler speelt een grote rol bij het herstellen van de volheid van uw gezicht om weer een jongere, levendigere huid te bereiken zonder rimpels of onvolkomenheden.

Filler wordt gebruikt om veel delen van het lichaam te vullen, zoals de lippen, kin, neus en donkere kringen onder de ogen.Het is een behandeling die verzakking van de huid tegengaat in onder andere de kaak en de wangen, maar ook voor het weer opvullen van de missende vetkussentjes in het gezicht die gedurende de jaren langzaam verdwijnen.

Het is juist dat extra beetje vulling in uw gezicht wat u jonger doet ogen. Ook kunnen fillers gebruikt worden om een neuscorrectie toe te passen of om de lippen te vergroten.

Instructies  voor en na de behandeling:

• Geef aan als u eerder behandeld bent met Botox of Fillers

• Zorg ervoor dat er geen sprake is van zwangerschap, borstvoeding, allergie of astma

• Zorg ervoor dat u geen aspirine of bloedverdunnende medicatie gebruikt

• Zorg ervoor dat er geen immuun spierziekten en vitamine E-tekort zijn

• Zorg ervoor dat er geen hart- en bloedziekten zijn

• Als u zwanger bent kunt u de behandeling niet ondergaan Er kunnen bijwerkingen optreden.

U kunt denken aan:

• Gevoel van plaatselijke verdoving

• Eenvoudige roodheid, jeuk of bloeding

• Blauwe plekken, bloeding en zwelling op de injectieplaats

• Vullekkage vanaf de injectieplaats

• Infectie